Ultilitatea de a fi român

Ești un bun român și mai ales util atâta vreme cât mergi la vot și îți plătești toate birurile către stat. Am mai spus-o de câte ori am avut ocazia că nu pot să recunosc România ca fiind țara mea. Nu cred că spun ceva nou, dar e bine să ne amintim din când în când care ne e locul în societatea asta sclavagistă. romania

Nu pot să fiu de acord cu cei care fură. Am fost învățat de mic să mă mulțumesc cu cât am, să nu poftesc la ceva ce nu e al meu, și dacă tot îmi doresc ceva, să muncesc pentru a avea ce-mi doresc. Și uite așa ajungem la subiectul meu. A fi un bun român înseamnă să muncești non-stop, să-ți plătești birurile. Și când crezi că ești la zi, jbaaang vine ANAF-u și-ți spune: ”Păi mai trebuie să plătești încă pe atât”. Să zicem că ai plătit deja 10 mii de lei, biruri pe an. Păi nu ajunge!

Adică băi prostule care ești tu prost, ce credeai că dacă ești corect și cotizezi la visteria statului mai ceva ca pe vremea când eram subjugați de otomani, unguri sau tătari, nu se găsesc biruri noi? Adică prostule care ești prost, dacă îți plătești birurile crezi că ai scăpat? Nu tată. Dacă ești la zi cu birurile înseamnă că ești util, deci ești un bun român, dar mai înseamnă și că se mai poate stoarce ceva de pe tine. E foarte bine că ești corect, dar dacă ai putut să-ți achiți la zi birurile, mai poți face un efort ce dracu.

Vă mai amintiți faza aia cu impozitul pe sex? Că cică dacă ai până în 30 sau 35 de ani ești mai activ sexual și tre să fii impozitat.  Știți că plătim un impozit pe apa de ploaie? Da că trebuie să mergem ca oile la vot știți? Asta înseamnă să fii un bun român, să muncești, să cotizezi la stat și să votezi! Ce primim noi în schimb? Biruri noi, recalculări și în cel mai bun caz o viză să plecăm din țara asta țigănească, cât încă ne mai putem ține pe picioare.

Am încercat să găsesc și alte elemente care să ateste utilitatea noastră de a fi buni cetățeni, dar în viziunea lor e suficint atât cât am amintit. Ah, era să uit. Când se mai întâmplă câte o tragedie e bine să fim sensibili și să donăm din puținul nostru. E și asta o utilitate, doar nu o să plătească statul pentru incompetența celor puși la birouri să ia șpagă.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.