Ne întâmplăm, în loc de la mulţi ani. Pentru că e marţi

Dacă este să-i dau un calificativ anului ăsta, clar a fost anul dracului. Nu pe de-a-ntregul, a avut şi o jumătate frumoasă, ca şi în simbolulul ăla chinezesc cu punctuleţe, sau cel mayas de pe degetul meu.

2013 a început mai frumos ca-ntr-o poveste, cu artificii, multe artificii, cu jumătatea sufletului alături. Nimic nu prevestea finalul trist, sau dacă vreţi „jumătatea dracului” din 2013. Tocmai pe când făceam planuri de vacanţă s-a întâmplat să constat că nu mai sunt inclus în ele, locul meu era luat.

Apoi m-am încuiat într-un loc căruia numai „acasă” nu-i pot spune. Trag linie şi … EŞEC, aşa se clasifică 2013, un an urât cum nu mai vreau să am vreodată, îi pun cruce, anul ăsta trebuie uitat. Şi dacă tot e marţi, şi dacă tot ai descoperit piesa asta, hai să o ascultăm împreună, în loc de la mulţi ani.

PS: Ne (mai) întâmplăm şi dacă vor mai trece 8 ani … pentru că TC, pentru că tu eşti mai mult decât un om, eşti jumătatea

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.