Marți: Prezența ta nu-mi face rău

Nu ai fost niciodata atat de frumosa, si inca esti...te iubesc

Nu ai fost niciodata atat de frumosa, si inca esti…te iubesc

De data asta nu voi posta un clip, nu pentru ca nu ar fi relevant, ci pentru ca nu merge netul. Toată ziua nu a mers, așa cum nimic nu merge în viața mea, deci e momentul să plec… Nu știu dacă pe Marte e locul cel mai potrivit, sau dacă acolo mi-aș alunga depresia, dar cert e că băiatul ăsta de-și zice Cheloo, zice atât de bine ce zice, încât am decis că e piesa potrivită pentru ziua asta oribilă în care am febră, sunt răcit și trebuie să mă uit și la Steaua… Pe tine te iubesc

http://www.trilulilu.ro/muzica-diverse/smiley-plec-pe-marte-feat-cheloo

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.