Echipa se încheagă, vor veni și rezultatele

Nu am mai fost de multă vreme pe Cluj Arena, aşa cum nu am mai postat de ceva timp pe blog. Astăzi am avut toate motivele din lume să fiu acolo de la 10 dimineaţa – U Cluj a întânit pe Dinamo, un meci pe care dacă iubeşti rugby-ul şi pe U nu ai voie să-l ratezi. Băieţii de la Universitatea au pierdut (13-17) dar asta nu are darul de a-mi strica ziua.

foto-dan-bodeaNu doar eterna rivalitatea dintre cele două combatante m-a făcut să aleg să petrec două ore la stadion, ci şi numele importante pe care urma să le văd în iarbă. Dimofte, Podea, Murgoci, sau Sobota sunt cei mai cunoscuţi rugby-işti achiziţionaţi de U în pauza de campionat.

Toţi patru mi-au plăcut. Dimofte are o acurateţe a loviturilor demnă de un lunetist, Podea e ca un Rottweiler, Sobota şi Murgoci sunt uriaşi – la propriu şi la figurat. Alături de ei s-au remarcat şi ceilalţi băieţi, poate cu un plus pentru Teo (Ioan Teodorescu), nu doar pentru că a marcat eseul nostru, ci pentru tot ce a făcut în teren, pentru sprinturile demne de orice atlet, pentru placajele reuşite şi pentru dăruirea şi determinarea lui.

Nu mă întristează înfrângerea şi nu regret niciun minut pe care l-am petrecut în tribună, aşa cum sunt convins că toţi fotoreporterii care au fost azi pe Cluj Arena, s-au felicitat. A trecut ceva vreme de când nu am mai văzut atâtea placaje de manual şi încrâncenarea numai bună de reliefat în galerii foto etc.

Una peste alta ne-am liniştit, nu prea mai avem şanse la locul 5, cel fixat de conducerea secţiei ca obiectiv, însă, echipa se încheagă, doar rezultatele se lasă aşteptate.

foto: Dan Bodea (Transilvania Reporter)

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.