Pledoarie pentru rugby, pentru sport, pentru viitor

Pentru rugby-istul Universităţii Cluj, Eduard Ciaparii, sfârşitul de săptămână a însemnat debutul oficial în calitate de antrenor. Mijlocaşul universitarilor pregăteşte de o lună de zile o grupă de copii sub 12 ani, în cadrul secţiei de rugby a CS Universitatea, iar sâmbătă şi duminică a participat, alături de elevii săi, la Câmpia Turzii, la turneul de minirugby dotat cu trofeul “Transilvania Rugby Cup”.

rugby-cupÎn faza grupelor minirugby-iştii de la U au obţinut rezultate excelente, care le-au adus o merituoasă calificare în finala mică a competiţiei. În această fază U Cluj a fost învinsă, cu 5 eseuri la 0, de către Şomii Turda.

„Sunt foarte mulţumit de cum ne-am prezentat la acest turneu. Copiii au reuşit să mă surprindă plăcut prin felul cum au jucat şi s-au dăruit. Sincer nu mă aşteptam ca după numai o lună de pregătire să joace atât de bine ţinând cont că adversarele noastre au fost echipe care aveau, unele, chiar şi un an de pregătire. Mă bucur că elevii mei au făcut o frumoasă pledoarie pentru rugby şi că s-au distrat, acesta a fost obiectivul nostru”, a mărturisit Edi Ciaparii.

Trebuie să mai spun că Ciaparii este ajutat în pregătirea grupei de copii de Alexandru Cort. Până aici totul bine, la mai mare băieţi!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.