Azi e La La La (Naughty Boy song), pentru că e marţi

De data asta nu am uitat de ziua de marţi :), bine nici săptămâna trecută nu am uitat, dar am amânat deliberat momentul urcării piesei pe blog. Stăpâniţi-vă curiozitatea pentru că nu am să vă spun motivul :p

naughty-boy-video-500x315OK, astăzi vă propun să ascultăm La La La (Naughty Boy song), pentru că e un cântec foarte frumos, ritmat, te prinde uşor etc. Evident am să vă spun şi două vorbe despre acesta. Piesa aparţine cant-autoarei britanice Sam Smith şi este foarte nouă în topuri. Single-ul a fost lansat în urmă cu exact o lună de zile şi a ajuns foarte rapid numărul 1, că tot vorbeam de clasamente.

La prima vedere pare că băieţelul din clip are o metodă extrem de eficientă de a trece peste „isteriile” celor din jur. Copilul dă senzaţia că atunci când s-a săturat de certuri, apostrofări şi alte discuţii inutile, îşi duce mâinile la urechi, şi îşi induce starea de bine.

Povestea e puţin altfel. Este de fapt o legendă boliviană, din secolul XIX care se referă la un băiat surd, care a fugit de acasă, a găsit un câine vagabond alături de care a început să cutreiere lumea. După ce a trăit pe străzi, copilul descoperă că are talentul special de a percepe problemele oamenilor, pe care el poate vindeca prin ţipete.

Salvează un bătrân, care este ucis cu pietre de către săteni. Copilul ţipă şi astfel rezolvă situația, reînviind inima omului. În videoclip băiatul cumpără o inimă nouă pentru om. Ulterior întâlneşte un alt om desfigurat care a fost abuzat, considerat un lepros de către societate.

Îl salvează şi pe el şi povestea continuă, dar e mai bine să ne bucurăm de varianta modernă a legendei, ilustrată în acest clip, de care sper să vă bucuraţi.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.