E marți, ai inima mea

Mi-a plăcut cântecul ăsta încă de la prima audiție, cred că era și premieră națională, tocmai de aceea nu are încă un videoclip. „Ia inima mea” se numește cea mai recentă compoziție lansată on air de Radu Sârbu.

radu-sarbuProbabil nici nu știți cine este Radu Sârbu așa că se necesită o explicație, este fost component al trupei O-Zone, vă amintiți acum? „Dragostea din tei” etc. În ultima vreme a fost mai mult producător de aceea nu prea a ieșit în față, dar atunci când o face iese ce ascultăm noi astăzi la propunerea muzicală de marți.

PS: Inima mea e luată, nu vă înghesuiți 😛

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.