Marţi, cuvinte „dulci” din Basarabia, cu Inna şi Carla’s Dreams

Tare mult mi-a plăcut piesa asta de când am auzit-o prima dată, chiar dacă am intuit că purtătoarea vocii feminine, smiorcăită evident, este Inna. P.O.H.U.I este propunerea muzicală din această zi de marţi, în interpretarea trupei Carla’s Dreams (moldovieni di pistie Prut) şi cea amintită deja, Inna.

innaIniţial nu am înţeles ce zic ei pe piesa asta, apoi am desluşit nişte cuvinte dulci moldoveneşti, de fapt ruso-ucrainene. Printre colegii mei de liceu se numărau şi câţiva băieţi din Ucraina, care atunci când vorbeau între ei, în limba aceea, foloseau foarte des expresia Hui mui. Eu am scris-o aşa cum se aude, probabil nu e cel mai corect, iar traducerea nu pot să o trec în postul ăsta, de teamă să nu citească vreun copil 🙂

Dacă vreţi o traducere aproximativă, P.O.H.U.I, înseamnă până la … organul acela. Hai că e chiar simpatică piesa.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.