Marabou este propunerea de marţi

Un sound absolut incitant şi un titlu de piesă (Marabou) care, cu siguranţă, a stârnit curiozitatea multor fani ai Antoniei, este propunerea muzicală din această zi de marţi. Aţi remarcat că nu încerc să mă axez pe un gen muzical anume, ci mai degrabă vă propun cântece care mi-au atras atenţia, din mai multe perspective.

antonia_marabouPiesa de azi, Marabou, are o poveste interesantă. Este compusă de Thomas Troelsen, interpret şi producător muzical din Danemarca şi i-a fost propusă spre interpretare celebrei Vanessa Paradis. Franţuzoaica a refuzat piesa, iar alegerea lui Troelsen care i-a oferit-o Antoniei, s-a dovedit a fi foarte inspirată.

Spuneam încă de la început că sound-ul este incitant, te duce cu gândul la o vacanţă la Paris, sau de ce nu într-un loc exotic, doar tu şi ea. Nu e mai puţin adevărat că şi textul este pe măsura interpretării. Şi ca să nu vă mai ţin în aşteptare, Marabou nu are o traducere exactă. Există totuşi o serie de interpretări. Adevărul este că Marabou este o insulă privată, ascunsă de ochii curioşilor.

Dacă ajungeţi vreodată acolo nu ezitaţi să-mi scrieţi, cum a fost, ce aţi făcut, cum a trecut timpul etc. Dacă ajungem noi primii, nu o să aflaţi nimic. Hai că deja ni se îmbujorează obrajii. Ştie cineva pentru cine am ales această piesă?

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.