Cătălin Ciolocoiu, un eseu cât un capitol de istorie

Sunt sportivi de care îți amintești o viață întreagă, iar Cătălin Ciolocoiu este cu siguranță rugby-stul pe care nu-l vom uita prea curând, a marcat primul eseu pe Cluj Arena, în meciul dintre U și Steaua. Bucureștenii au obținut victoria, cu 19-8, noi rămânem însă, cu amintirea acelui moment.

catalin-ciolocoiu-tibi-mateiCred că am fost mai bine de 1.000 de oameni pe stadion, am sperat, am suferit dar mai ales am aplaudat, pentru că am avut ce. Universitarii au făcut poate cel mai bun și cel mai frumos meci din ultimii ani, au fost o echipă, au avut curaj, au fost bărbați. RESPECT pentru galeria Universității, au fost la meci, deși unii le-a cerut să nu o facă, au cântat așa cum numai ei știu să o facă.

Poate unii vor spune că sunt subiectiv, în fond vorbesc despre o înfrângere, dar peste eșecul înregistrat pe tabela de scor rămâne un joc cât o victorie. O mână de barbați au demonstrat astăzi că merită toată aprecierea noastră și a adversarilor. Nu ar fi corect să închei înainte să felicit întreaga echipă, de la antrenori și sponsori până la PR, pentru că datorită lor am asistat la un spectacol sportiv de calitate.

sursa foto: Tiberiu Matei

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.