Cântec de Oscar

Am văzut la sfârşitul săptămânii trecute filmul Argo, recent premiat cu Oscar. Nu am căzut pe spate, e o peliculă tipic americană, cu final fericit, din care oarecum surprinzător, pentru tema aleasă de scenarist, a lipsit Bruce Willis şi nici pe Chuck Norris nu l-am văzut.

Dire-StraitsDacă filmul nu a fost uriaş, măcar o piesă muzicală din coloana sonoră mi-a atras atenţia: Sultans of Swings, în interpretarea celor de la Dire Straits. Sincer să fiu nu am auzit decât două-trei acorduri din cântec, dar cred că despre Sultans of Swings este vorba aşa că am decis ca asta să fie propunerea de azi.

Pentru săptămâna trecută îmi cer scuze că nu am apucat să propun un cântec, dar se întâmplă atât de multe în jurul meu, încât nu am avut răgazul necesar să scriu trei rânduri şi să urc o piesă. Ok pentru azi sper că m-am revanşat.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.