Asta da grupă!

Echipa naţională masculină de rugby a României va juca în grupa D, la Cupa Mondială, găzduită de Anglia, peste doi ani. Italia, Irlanda şi Franţa sunt adversarii pe care ştim că îi vom întâlni pe pământ britanic. Singura necunoscută este formaţia care va reprezenta Amercia, însă şi aceasta va fi naţiunea cea mai bine poziţionată în calificările de pe „noul continent”.

New Zealand v Romania - IRB RWC 2007 Match Thirty FourPoate pentru unii dintre noi grupa este una infernală, dar eu personal mă bucur. Dacă sunteţi puţin atenţi, veţi observa că două dintre adversare le-am fi putut întâlni în Turneul celor şase naţiuni, dacă nu ne-ar fi luat locul Italia, aşa că poate fi momentul revanşei „stejarilor”.

Numai că dacă italienii vor juca în aceaşi manieră cum au făcut-o în urmă cu o săptămână, împotriva Angliei, într-un meci din turneul pomenit mai sus, atunci mi-e teamă că ne întoarcem acasă fără niciun punct, dar important este că vom fi acolo, în elita sportului cu balonul oval.

foto: Ross Land

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.