Tănase, ţie nu ţi-a spus Reghe că ai meci cu Chelsea?

Steaua a ieşit din Europa League, dar a făcut-o cu demnitate. A bătut Chelsea la Bucureşti, cu 1-0 şi a pierdut, cu 1-3 la Londra, cu alte cuvinte a fost eliminată la limită, privind scorul general (2-3).

tanase-varzaTrebuie să recunoaştem că nu se putea mai mult, sau poate …, dacă ar fi avut 11 jucători în teren ar mai fi acoperit din găurile de pe benzile laterale. Cred că Reghecampf a ţinut morţiş să se convingă că echipa lui poate juca oricând şi cu oricine, în inferioritate numerică.

„Decarul” Stelei, Cristi Tănase, nu a primit telefonul antrenorului şi nici în vestiar nu a fost când s-a anunţat primul 11, altfel nu-mi explic de ce nu a fost pe teren, nici la Bucureşti, nici pe Stamford Bridge. Şi totuşi, „fără el” Steaua a bătut, în tur, campioana europei. Şi la Londra roş-albaştrii au rezistat 70 de minute, în zece oameni pe teren.

Apoi Reghe a vrut să rişte până la capăt şi a terminat jocul în 9, sau am văzut eu alt meci? În statistici apar, surprinzător şi Tănase şi Rocha şi Tatu, printre fotbaliştii care ar fi fost pe teren, doar că eu nu i-am văzut. După dubla cu Chelsea mie mi-e clar că Steaua are forţa de a juca, chiar şi în 9, cu oricine, aşa că, să nu se mire nimeni că titlul merge anul ăsta în Ghencea.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.