QUA(L)ndo promoviamo i ragazzi?

A trecut o săptămână de la „lansarea” proiectului Rugby U Cluj 2012. Sunt un om răbdător de felul meu, dar totodată ziarist, (şi pasionat de rugby şi atletism), aşa că dau o tura pe site-ul oficial al echipei http://www.u-rugby.ro, la ŞAPTE zile de la triumfalul eveniment, anunţat cu mare fast de o firmă (Qual Media Group) care, cică, se ocupă de promovarea echipei.

290365_533700296643389_192346011_oCa design, site-ul arată bine, în nuanţe crude, plăcute ochiului ca să zic aşa, dar nu promovează nimic. Despre echipă apar nişte materiale (recunosc că cele mai multe sunt ale mele), VECHI! Între timp s-au derulat evenimente, echipa a jucat un amical cu campioana României, a transferat cel puţin un jucător, Nino Barbu, dar nimic din toate astea nu se regăseşte în produsul firmei care, cică, promovează echipa de rugby U Cluj.

Fotografiile băieţilor, adică exact cei care ar trebui să fie văzuţi, lipsesc cu desăvârşire; ale oficialilor deasemenea, doar managerul Lorin Cantor apare, alături de medicul Traian Scridon şi antrenorul Cristi Săuan. Exista totuşi un istoric, luat cred dintr-o mapă de promovare mai veche, şi programul competiţional pe 2013, evident luat de pe site-ul Federaţiei Române de Rugby. Bun şi ăsta, măcar e de actualitate.

Secţiunea destinată juniorilor este goală şi ea, ceea ce îmi demonstrează că firma care promovează secţia de rugby a Universităţii Cluj nu ştie că avem juniori selecţionaţi şi la echipe naţionale.

S-a vorbit şi de un magazin on-line. Lasaţi-mă puţin să-l caut… nu există. Astăzi am intrat pentru prima oară pe site, la o săptămână de la „marea lansare”. Ce am văzut atunci e şi acum, nimic nou! Mai intru şi mâine, poate mai apare câte ceva.

sursa foto: facebook.com/U-Rugby

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.