Fotbaliștii de la Fulham au luat-o razna

FulhamNebunia asta cu Harlem Shake are tot mai mulți adepți. Mie personal mi se pare o prostiuță, dar toată lumea ”s-a băgat” ca să zic așa în treaba asta. Cel mai recent exemplu este clipul filmat de fotbaliștii echipei Fulham, din prima ligă engleză. Bine, trecând peste ideea că îmi place mie, sau nu, altceva am vrut să observați și voi.

Clipul a fost filmat în sala în care se adună jucătorii înaintea antrenamentelor. Ia priviți cu atenție ce condiții au englezii, biliard, tenis de masă, un băruleț, dacă i se face sete lui Berbatov și coechiperii lui etc. Și mai e un motiv pentru care am decis să postez filmulețul, mi se pare una dintre cele mai bune variante, decent, nimic vulgar și cu vedete de primă mână.

Pentru amatorii de curiozități trebuie să vă spun că Fulham FC este un club de fotbal din Anglia, patronat de Mohamed Al-Fayed, tatăl fostului iubit al prințesei Diana, Dodi Al-Fayed. Mohamed a fost până în urmă cu câțiva ani și proprietarul celebrului magazin londonez Harrods și mai deține încă Hotelul Ritz din Paris.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.