Marți – Jason Mraz & Colbie Caillat – Lucky

Poate ar fi trebuit să aleg o piesă mai tonică, adică așa cum mă simt eu după o săptămână de convalescență, dar, după ce o ascultați îmi veți da dreptate, sper, că este nu doar un cântec reușit ci și un duet care sună foarte, foarte bine.

mraz-caillatE foarte interesantă piesa și mi-a fost propusă de un coleg, care chiar are ureche muzicală, acum sper să nu și-o ia în cap. Una peste alta pe Jason Mraz nu aveți cum să nu-l cunoașteți, piesa lui I’m yours a fost coloana sonoră în spoturile publicitare ale unei companii de telefonie, dar nu este ăsta singurul motiv, pur și simplu are un timbru vocal și un mod de interpretare foarte mișto, care îi dă nota de originalitate de care are nevoie orice artist.

În duet cu Colbie Caillat, Jason Mraz arată încă odată că este talentat și că știe să-și aleagă partenerii de duet. Și mai există un motiv pentru care am ales această piesă. Pentru că toți avem nevoie de noroc, măcar puțin așa, cât să putem zâmbi. Lucky să fie cu Jason Mraz și Colbie Caillat, enjoy!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.