Rugby-știi de la U l-au avut alături pe Chester Williams, Uioreanu îl vrea pe Stoicikov

Anul trecut, prin primăvară, înaintea unui meci de tradiție pentru rugby-ul românesc, între U Cluj și Dinamo, oficialii echipei studențești au organizat vizionarea unu film excepțional – Invictus. Pelicula este dedicată echipei de rugby a Africii de Sud, câștigătoare a Cupei Mondiale în 1995.

Chester-Mornay-WilliamsNu am să fac eu vreo recenzie a filmului, dar trebuie neapărat să-l vedeți. Au fost atunci toți băieții de la Universitatea și nu doar ei, printre invitați s-au numrat Chester Williams, actualul antrenor al campioanei României (RCM Timișoara) și Hari Dumitraș, la vremea aceea antrenorul echipei naționale de rugby a României.

Vizionarea nu a fost deschisă publicului larg, dar sunt convins că ar fi avut succes. Acum, la un an distanță, președintele Consiliului Județean (CJ) Cluj, Horea Uioreanu, promite să proiecteze, pe Cluj Arena, un documentar despre fostul mare fotbalist Hristo Stoicikov. Nu am nimic cu Stoicikov, ba chiar i-am admirat cariera, dar nu sunt foarte sigur că o să și vedem acest film.

Administratorii Cluj Arena și-au arătat limitele încă de la inaugurarea stadionului, așa că îmi permit să fiu mai mult decât rezervat în ceea ce privește acest eveniment, la care, zice Uioreanu, ar urma să fie prezent chiar fostul fotbalist.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.