Cântecul de marți – New Shoes (Paolo Nutini)

Asta e o nouă zi de marți, dar nu e ca oricare alta. Nu intru eu acum în detalii dar e musai să mai ascultăm o piesă drăguță, așa cum facem de o jumătate de an încoace, în fiecare zi de marți. New Shoes, interpretată de Paolo Nutini, este exact cântecul care să te facă să zâmbești, după ce ai stat în pat două zile și ai îngurgitat numai medicamente și ceaiuri.

old shoes (3)E simpatic tare băiatul ăsta și foarte tonic așa că, eu cred că va fi încă un cântecel pe care îl veți adăuga în play-listul vostru. Știți deja că de multă vreme eu nu am mai propus vreun cântec, tot ce ascultăm noi aici fiind de fapt propunerile voastre și bonus, de data asta am și o fotografie sugerată … 🙂

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.