Rugby-ştii de la U Cluj au regăsit mingea

Echipa de rugby U Cluj se află în cantonament la Vatra Dornei. Se ştie că stagiile montane nu sunt cele mai „apreciate” de sportivi şi totuşi antrenorii Cristian Săuan şi Horică Hâmpea au reuşit să le readucă pofta de joc studenţilor.

in-cantonamentPrincipalul Săuan şi-a surprins încă o dată „elevii”. Astfel, în locul alergărilor pe pantele munţilor Bucovinei, rugby-ştii clujeni au lucrat în cea mai mare parte a timpului cu mingea. Pregătirea este completată cu exerciţiile din sala de sport şi forţă, unde Săuan şi sportivii lui folosesc metode moderne de antrenament, folosind în continuare elemente din atletism, şi chiar judo.

Din fericire probleme medicale nu exista, toţi băieţii fiind apţi din acest punct de vedere. „Am evitat să facem clasicele alergări pe dealuri şi am ales să aplicăm o serie de metode care să-i atragă pe băieţi. Nu s-a accidentat niciunul dintre ei şi asta e vestea cea mai bună pe care pot să ţi-o dau. Încet încet ne apropiem de finalul cantonamentului şi sunt mulţumit de cum ne-am pregătit”, mi-a spus Cristi Săuan.

Mâine, de la ora 16.00, U Cluj va disputa primul meci test din această iarnă. Adversara clujenilor va fi CSM Bucovina Suceava, iar meciul se va juca pe terenul din Gura Humorului. Vineri va fi efectuat ultimul antrenament, după care echipa va reveni la Cluj-Napoca.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.