Cântecul de marți – Somebody that i used to know (Gotye feat Kimbra)

Recent au fost decernate premiile Grammy și aruncând un ochi peste lista câștigătorilor mi-am dat seama că nu am propus niciodată la ”Cântecul de marți” piesa cu care Gotye a câștigat cel mai râvnit dintre trofee – ”Piesa anului”.

gotyePrin urmare astăzi ascultăm împreună „Somebody That I Used To Know”, interpretat împreună cu Kimbra. Dacă aș fi făcut parte din juriu și eu aș fi votat această piesă ”Cântecul anului”. Mie personal îmi amintește de Peter Gabriel, dar Gotye are ceva în plus, ceva care îl face unic.

Deasemenea Kimbra este o apariție excepțională, discretă, dar foarte bine poziționată în orchestrație. Gotye este un artist născut în Belgia, care trăiește în Ausraia și a câștigat la ultima gală a premiilor Grammy trei dintre trofeele principale – inclusiv cel pentru single-ul anului, cu piesa „Somebody That I Used To Know”.

Au mai fost răsplătiți, printre alții, grupul britanic Mumford & Sons care şi-a adjudecat două dintre premiile importante, inclusiv cel pentru albumul anului („Babel”), iar trioul indie-pop FUN a fost desemnat revelaţia anului şi a luat un premiu Grammy pentru cântecul anului – cu piesa „We Are Young” -, o colaborare cu Janelle Moná.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.