Scandalul steagurilor văzut de un ungur din Ardeal (brelocul personalizat e al lui)

Vă mai amintiţi de acea mini campanie „Peveşti despre ardeleni”? Eu îmi amintesc şi primul câştigător al unui breloc personalizat, era o fată, dar nu-i dăm numele, poate nu vrea. Ei bine, date fiind ultimele evenimente politice, un alt cititor al acestui blog, îi dau doar iniţialele numelui S.G., a vrut să-şi expună punctul de vedere, în deja celebrul scandal al steagurilor, ştiţi şi voi probabil povestea cu arborarea drapelelor secuieşti, ungureşti, româneşti etc.

sunt ardeleanRedau mai jos opinia lui S.G., fără nicio modificare, editare etc, totul din respect pentru traiul în comun, al tuturor etniilor care convieţuim în această zonă a ţări. Evident, pentru gândurile lui sincere, poate nu cel mai corect exprimate, S.G. câştigă unul din brelocurile din imagine.

 

„Părerea mea că este una politic (foarte murdar), politicieni noştri când vor să ascundă ceva inportant, sau în preajma alegerilor, readuc vechea poveste (unguri sunt răi, separatişti, hortişti), si argumentează unele fapte din istorie care din păcate a atras vieţii omeneşti, dar din păcate nu spun tot adevărul, pentru că şi unguri şi români au greşit, acest lucru noi Ardeleni le ştim dar am trecut peste ele, în ardeal sunt multe etni şi trăim foarte bine unul lângă altul, eu sunt ungur dar am prieteni români cu care mă inţeleg parcă mi-ar fi frate, acest lucru cei din bucureşti nu ştiu sau nu vor să ştie, câte odată simt parcă bucureştiul ar dori ca transilvaneni să se omoare să tăiască în conflic. Cu privirea cu steagurile mi se pare că e un lucru bun, eu traesc întrun oraş mic, aici trăiesc câteva etni, dar nici odată nu au fost probleme că de ziua ungariei era pus steagul ro, eu, hu şi steagul oraşului, acum recent o săptămână era pus şi steagul evreesc”, semnat S.G.

Repet, nu am schimbat nimic din relatarea lui, am vrut să redau viziunea lui exact aşa cum este, pentru că nu-i aşa, şi el este ardelean de-al nostru.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.