Nu avem faţă de elită în tenis

Tenisul este un sport elitist? Clar, la câte suviţe, machiaj impecabil, telefoane de ultimă generaţie, de la două-trei mii de lei în sus, şi ţoale de firmă, nu poate fi altfel decât un sport al elitelor din tribune, că pe teren am văzut un Copil (Marius), talentat altfel, şi un Ungur (Adrian) ca o gloabă, sau o fi fost danezul în ziua lui de graţie. Evident mă refer la prima zi a meciului de Cupa Davis, dintre România şi Danemarca.

copil-faina2Oarecum surprinzător conducem cu 2-0 după prima zi. E surprinzător pentru că istoria confruntărilor mioritico-nordice nu este deloc în avantajul cetăţenilor de bani gata, care poartă tricolorul pe treningul de prezentare. Singurii care au obţinut un succes în Cupa Davis, în faţa danezilor au fost Ion Ţiriac şi Ilie Năstase, dar asta se întâmpla în anii 60.

Bun, stăm foarte bine după prima zi, conducem cu 2-0 şi mai avem nevoie de o victorie ca să dăm piept cu olandezii în turul următor. Dacă trecem şi de aştia ne batem pentru Grupa Mondială. Aici mă opresc, nici nu vreau să pomenesc numele jucătorilor pe care „ai noştrii” i-ar putea întâlni în elită. Bine, nu vreau nici să mă gândesc câte game-uri le-am lua, că degetele de la o mână sunt prea multe.

Am scris încă de la început de telefoane, nu-i aşa? Păi ştiţi de ce? Atât de interesante au fost meciurile din Sala Sporturilor „Horia Demian” că toate fâţele se pozau singure şi evident încărcau poza pe facebook, sau cel puţin aşa au ilustrat colegii de la TVR publicul din tribune.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.