Gebefugy Laszlo, zis „Ghebe”, despre sport, performanţă şi arta supravieţuirii

În urmă cu două zile am invitat în cadrul emisiunii „Unu şi unu”, la Transilvania L!VE, un om drag mie şi un personaj care poate să te impresioneze nu doar prin prezenţă, ci şi prin poveştile pe care le spune.

ghebeSportiv (practică polo pe apă, alpinism, schi, etc), profesor şi nu în ultimul rând rebelul secolului XXI, Gebefugy Laszlo, pe scurt „Ghebe” a fost eroul meu şi al nostru în general, vreme de 50 de minute. Nu am văzut nimic în presa locală, sau regională, nimic din tot ce a spus el (proiecte, iniţiative), chestii foarte tari şi unice la nivel mondial.

Dar până la urmă nu e treaba mea. Poate totuşi interesează pe cineva, aşa că daţi click pe link-ul de mai jos şi vedeţi despre ce este vorba.

http://transilvaniatube.ro/video/unu-%C8%99i-unu-edi%C8%9Bia-din-16-ianuarie-2013

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.