Fii suporter al rugby-ştilor de la U Cluj, cumpără calendarul şi ajută echipa

Secţia de Rugby a Clubului Sportiv Universitatea a lansant Calendarul pentru 2013 „U Cluj -Trecut si Prezent”. Acest calendar doreşte să prezinte istoria şi tradiţia rugby-ului în Cluj -Napoca de-a lungul timpului prin fotografii şi citatate ale unor mari jucători şi antrenori care au evoluat în culorile Universităţii.

calendar-urugbyPretul Calendarului este de 25 Lei şi se poate achiziţiona de la sediul Clubului Universitatea situat pe str.Cardinal Iuliu Hossu nr.23. Pentru cei care din diferite motive nu aveţi cum să ajungeţi la club, calendarul îl puteţi comanda şi pe blog, apoi găsim o soluţie ca acesta să ajungă la voi.

Vă invită să cumpăraţi acesta calendar şi să fiţi, astfel, alături de echipă. Ca să fiu şi mai convingător am preluat de pe pagina de facebook – https://www.facebook.com/pages/U-Rugby câteva date care sper să vă convigă că aceşti băieţi merită să fim alături de ei.

„În 2012: am deszăpezit Parcul Ştefan cel Mare, am plantat pomi pe b-dul Muncii, am împărţit mărţişoare „alb-negru”, le-am placat pe colegele noastre de la rugby în 7, am scos pe terenul de rugby aproape 200 de copii într-o singură zi, am acceptat provocarea SuperLigii 2012 deşi nimeni nu ne dădea şanse şi nu ne-am făcut de râs, chiar am jucat semifinala Cupei României, am avut reprezentanţi în: naţionala de seniori – Romică Boar, naţionala de juniori – Vasile Paraschiv, Vlad Rotar şi Horică Hâmpea, antrenor; ne-am donat sângele pentru cei care au nevoie dar ne-am şi petrecut împreună în diferite momente ale anului, impătrăşind bucuria de a face parte din această echipă.”

Pentru toate astea, pentru tot ce înseamnă U Cluj, pentru că băieţii de la rugby şi cei care le-au fost aproape, antrenori, sponsori, colaboratori, PR, merită tot respectul meu şi al vostru, mă ridic în picioare!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.