Pentru că toţi picăm, mai devreme sau mai târziu

Sunt momente în viață în care crezi că l-ai apucat de un picior pe Dumnezeu, se întâmplă lucruri fumoase, prea frumoase. De fapt ele nu s-ar întâmpla facă nu am vrea și noi să se întâmple și evident nu suntem, de cele mai mule ori, singurii care le provocăm/dorim.

Apoi ca după un vis frumos vine dimineața și sunt convins că și voi ați trăit sentimentul nunta1_6_acela dureros când vreți să deschideți ochii și parcă un pumn de ace s-au înțepenit în pleoape. Tot ascult piesa, pe care cred că o veți asculta și voi după ce citiți rândurile astea și încep să fiu tot mai convins că nu înțeleg ce vrea să spună Tom Petty.

Piesa este extraordinară, dar am senzația că textul este conceput într-o gândire și după niște valori pur americane, pe care eu chiar nu le înțeleg, dar în ultima vreme spun mereu că nu mai înțeleg nimic din în jurul meu. Hai să ne aruncăm, pur și simplu, instrumentația piesei e numai bună.

https://www.youtube.com/watch?v=1lWJXDG2i0A

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.