„Drumu-i lung şi-am obosit…”

Încep postarea cu un vers dintr-o colindă – „Drumu-i lung şi-am obosit…”, pentru că anul sportiv ce se încheie a fost chiar aşa, lung şi obositor, dar cu toate astea rugby-ştii de la U au avut puterea să mai producă o surpriză pe final de 2012. Ieri, dis de dimineaţă, câţiva dintre componenţii echipei studenţeşti au luat la rând redacţiile care le-au ieşit în cale, pentru a-i colinda pe cei care le sunt aproape.

Au făcut-o aşa cum ştiu ei cel mai bine, cu modestie, cu fair play, fără să-şi anunţe sosirea cu o săptămână înainte, fără conferinţă de presă care să prevestească evenimentul şi fără să aibă o armată de cameramani în spate. A fost o acţiune făcută din suflet, nu pentru publicitate.

Spun asta pentru că, martor fiind pe final de colind, mi-am amintit că atunci când fotbaliştii ies pe la vreun azil de bătrâni sau pe la vreo grădiniţă, e musai să anunţe toate televiziunile să vadă românu’ cât de darnici şi filantropi sunt ei, sportivi plătiţi cu sute de mii de euro anual.

Horică Hâmpea, Cristi Săuan, Ioan Teodorescu, Dănuţ Gheţa, Alexandru Banu, Claudiu Curcă, Adrian Mazăre, Eduard Ciaparii, Radu Pralea, Bogdan Sălăgean, Daniel Martac şi mai tinerii Csalai, Ţandea, Oros şi Mureşan au colindat şi s-au bucurat de privirile admirative ale gazdelor feminine 🙂  făcând astfel cea mai frumoasă promovare acestui sport, fără placaje  de această dată.

Mi-am permis să adun câteva instantanee realizate de cei care au fost colindaţi (TVR Cluj, Grupul Realitatea Cluj, Pro TV Cluj, Transilvania Media Group, Monitorul de Cluj, Primăria Cluj-Napoca şi Ştiridesport.ro)

TVRziua de cjcitynews_Alex_Pop (2)pro tv cjprimarie (4)stiridesportlumanar

Şi ca să vedeţi că nu a fost nimic regizat, priviţi AICI intrarea rugby-ştilor de la U Cluj, în direct pe Transilvania L!VE. (intrarea băieţilor se produce la minutul 5 al emisiunii şi durează până la minutul 9 din acest link). Felicitări şi sărbători fericite!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.