Marţi, propunere muzicală – În umbra marelui URSS

Anul trecut pe vremea asta ascultam în draci piesa pe care astăzi o includ în propunerile muzicale din fiecare zi de marţi. Textul spune multe, dacă nu tot. La vremea aceea nu-mi doream altceva decât viaţa mea înapoi şi lucrul ăsta s-a întâmplat, cu bucurii, cu tristeţi, cu tot ce înseamnă viaţa mea, a noastră şi a ta, cititorule de blog.in umbra marelui urss

Despre Phoenix şi aceasta extraordinară piesă aş putea să scriu mult şi multe. Ea m-a reprezentat întru totul, atât e suficient de spus. Nu am vrut să trag de timp cu postarea, dar dacă tot s-a întâmplat să fie la ora asta, trebuie să spun şi un La mulţi ani, din suflet. Antenţie mare destinatarule, mesajul piesei nu mai este valabil 🙂

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.