2012 în câteva imagini

Nu mai sunt multe zile din 2012 aşa că e momentul potrivit pentru un fel de retrospectiva. A fost un an cu de toate, momente dificile, unele de-a dreptul enervante, dar s-au întamplat şi lucruri bune. În fotografiile pe care le-am ales, eu apar ceva mai rar dar sunt de la evenimente la care am participat, sau am avut o minimă contribuţie. Enjoy …

final-de-mai-2012-momentul-in-care-am-redescoperit-alergareain-alergare-nu-am-foto-din-fata-ca-nu-ma-prinde-nimeniPATRICE-PODINA-DAN-BRIE-CRISTIANA-MIHAILAPATRICE-LIVE-TRANSILVANIACITYpatrice-altul-2eu-pursisimplu-euPATRICE PODINA, ANDA CORDOS-PRODUCATORCAMPION, DAN BRIEPATRICE (1)patrice-podina-si-raimonda-boianpatrice-podina-si-nada-jogerpatrice-podina-provoaca-soc-si-groazanada&raimonda-vegheate-de-matei-corvincineva-ar-fi-tras-calul-de-coada-dar-a-ratatdegustare-de-vin-si-expo-rugbyrugby-ul-vazut-de-viitorii-mari-artistiafis_juan carlospatrice-podina-la-2-ani-pmobpatrice-podina-la-chitarapatrice-podina-vs-claudiu-barbu-sau-ucluj-vs-pitestitiff-2012-la-castelnu-e-intrarea-in-rai-e-in-manastirela-putnala-ciprian-porumbescu-in-vizitain-vizita-prin-bucovina14in-vizita-prin-bucovina13in-vizita-prin-bucovina12in-vizita-prin-bucovina11in-vizita-prin-bucovina10in-vizita-prin-bucovina9 in-vizita-prin-bucovina8 in-vizita-prin-bucovina7 in-vizita-prin-bucovina6 in-vizita-prin-bucovina5 in-vizita-prin-bucovina4 in-vizita-prin-bucovina3 in-vizita-prin-bucovina2 in-vizita-prin-bucovina1dupa-ploaie-intotdeauna-iese-soarele-20 mai_curcubeu dupa-o-loiae-buna-vine-si-seara-linistita cineva-a-primit-un-patut-noureculegere-la-grota-lui-danil-sihastrul-2012-10-07 11.22.20pensiune-made-in-bucovina paznicul-pensiuniitezaurul-de-la-negreni-by-raimonda-boian raimonda-boian-uimita-cateodata-imi-iese-27 octombrie 2012 patrice-podina-intre-raimonda-boian-si-nada-joger nu-mai-stiu-daca-am-castigat-sau-nu-dar-eu-am-fost-norocospatrice-podina-a-muncit-bostanul-l-a-rasplatit patrice-operat-in-gura-scultand-in-bostantransilvania-jazz-festival teodora-enache UClujrugbzjazz simona-hodos

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.