Alina Dumitru îşi anunţă, azi, retragerea

Fosta campioană olimpică şi multiplă campioană europeană, judoka Alina Dumitru îşi anunţă, în această seară, retragerea din activitatea sportivă, în cadrul unei gale, care va avea loc, de la ora 19.00, la Bucureşti.alina

Sincer nu mă surprinde decizia Alinei. Am discutat cu ea, pe marginea acestui subiect, într-o Ediţie Specială, în direct la Transilvania L!VE, în vară, înainte de Jocurile Olimpice de la Londra. Împreună cu colegul şi prietenul meu Dan Brie am încercat să obţinem promisiunea că va încerca să amâne acest moment, dar ea ştie cel mai bine în ce direcţie trebuie să o apuce.

Alina Dumitru s-a decis, din ianuarie anul viitor va devini antrenoare federală. Este până la urmă tot ce mai putea să ofere sportului pe care l-a slujit şi practicat cu atâta dăruire. La cei 30 de ani ai săi Alina Dumitru are un palmares fabulos – 8 titluri de campioană europeană (2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2010, 2011 şi 2012), plus alte cinci medalii de bronz (două la europene în 2002 şi 2009 şi trei la mondiale, în 2005, 5007 şi 2010). La acestea se adaugă cele mai dragi trofee – aurul olimpic de la Beijing (2008) şi argintul din această vară, de la Londra.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.