„Tricolorele” au debutat româneşte la Europene

Echipa naţională feminină de handbal a României a terminat la egalitate, scor 21-21, meciul cu Rusia, la debutul în grupa D a Campionatului European din Serbia. Am aşteptat cu interes acest joc, pe de o parte pentru că jucam cu o forţă a Europei, Rusia, pe de altă parte din curiozitate să văd ce a adus nou Gheorghe Tadici.

romania-rusiaNu am văzut nimic din ce nu ştiam. Tricolorele au început bine, poate şi pentru că rusoaicele nu ne-au luat în serios. Cum necum la pauză fetele noastre au intrat la cabine în avantaj (12-7) şi ca un susţinător al sportului românesc am sperat într-o minune.

Nu a fost să fie nici de data asta. Fetele lui Tadici nu au reuşit nici acum să treacă peste complexul de a fi român. Rusia a revenit în teren la fel de deconcentrată, a ratat mult, dar nu şi-au făcut probleme în privinţa rezultatului final. În vreme ce ale noastre strângeau din dinţi încercând să ţină de rezultat, rusoaicele alergau ca la antrenament.

Au marcat golul egalizator cu 30 de secunde înainte de expirarea timpului de joc. Ale noastre aveau ultimul atac şi din nou speranţe. Nu am fost în stare să marcăm, dar asta nu mă mai miră, ba chiar sunt convins că Tadici & co îşi frecau mâinile de bucurie că nu au pierdut meciul. Încă o dată am jucat româneşte, am avut meciul în mână dar ne-am speriat de ce puteam realiza.

Singura bucurie a fost prezenşţa în teren a celor două jucătoare de la U Jolidon Cluj, Nicoleta Dincă şi Clara Vădineanu. Astăzi întâlnim Islanda, cea mai slab cotată naţională din grupa D. O victorie în faţa nordicelor ne menţin în lupta pentru calificare, dar dacă ne speriem din nou de scorul de pe tabela de marcaj, mi-e teamă că revenim în ţară mai repede decât şi-au propus federalii noştri.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.