Se-ngroaşă gluma

Am tot scris în ultima vreme despre minunea din voleiul românesc, Unirea Dej. Echipa asta mică despre care nici nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit, face ce face şi mă ţine atent la tot ce se întâmplă acolo, în orăşelul acela mic, prin care dacă treci ai senzaţia că nici iarba nu mai vrea să crească.

După etapa de la sfârşitul săptămânii Unirea a reuşit performanţa de a urca tocmai pe prima treaptă a podiumului, în Divizia A1, devansând formaţii precum Ştiinţa Explorări Baia Mare, Tomis Constanţa şi Remat Zalău. Nu ştiu dacă aţi observat dar cele trei sunt campioanele ultimilor ani în România.

La Unirea Dej evoluează o serie de jucători refuzaţi de alte formaţii cu pretenţii, aici o includ şi pe U Cluj, care apropos este codaşa clasamentului, în continuare fără nico victorie, fără niciun punct şi fără niciun viitor. Cei care conduc destinele Unirii şi fanii echipei, mulţi sau puţini, se freacă la ochi când privesc clasamentul, sunt convins că nici lor nu le vine să creadă.

Unirea e pe primul loc în campionat, iar în Challenge Cup sunt calificaţi în turul trei al competiţiei continentale. În Divizia A1, Unirea Dej mătură pe jos cu orice adversar, iar în Europa va da piept cu Vojvodina Novi Sad. Când am scris prima dată că Unirea Dej este mândria Clujului, în voleiul masculin, s-au grăbit unii să spună că mă ţin de poante, iaca, gluma se-ngroaşă, dejenii chiar sunt pe val, bravo lor.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.