U Cluj dă un nou rugby-st la naţională, după cinci ani

Pilierul Romulus Boar este primul rugby-st de la U Cluj convocat la echipa naţională a României, după cinci ani. Ultimii „studenţi” care au îmbrăcat tricoul primei reprezentative au fost Cristian Săuan şi Ioan Teodorescu, în 2007. L-am sunat să-mi spună cum se simte, care e atmosfera la lot şi dacă a fost anunţat că va juca sau nu. Din fericire l-am prins într-o pauză aşa că am apucat să vorbim cinci minute.

„Nu ştiu dacă o să joc sau nu, am vorbit cu antrenorul (Haralambie Dumitraş, selecţionerul României n.a.) şi mi-a spus că voi fi rezervă – pilier stâng. Cel mai important lucru este că am ajuns la echipa naţională, sper să şi joc, de acum doar de mine depinde să rămân în atenţia antrenorului echipei naţionale”, mi-a spus Romulus.

În vârstă de 32 de ani Boar evoluează la Universitatea încă din 2002, cu o pauză de un sezon, petrecut la Farul Constanţa. Pentru rugby-stul clujean aceasta este prima convocare la echipa naţională. România înâlneşte, mâine, de la ora 16.00, selecţionata similară a Japoniei, într-o partidă amicală, care se va disputa pe Stadionul „Arcul de Triumf”.

Ultimii U-işti care au jucat pentru România sunt Cristi Săuan (foto în stânga), care a adunat peste 35 de selecţii la echipa naţională, iar Ioan Teodorescu (foto, în dreapta) a depăşit cifra de 40 de selecţii în tricolul „stejarilor”.

 

 

 

 

foto: Sandor Manases, sursa http://www.faceboo.com/U-Rugby

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.