Ultimii şefi la U Cluj – un mitic şi o vedeta playboy. Să vină moldovenii

Fraţii Călin şi Gheorghiţă Bultoc sunt în proporţie de 99% viitorii patroni ai Universităţii Cluj. Ştiu o să mă întrebaţi dacă am verificat informaţia. DA şi de data asta vorbesc despre o sursă de încredere care, credeţi sau nu, va face parte din structura de conducere a „şepcilor roşii”.

În mod normal astăzi, de fapt în câteva ore, ar trebui să fie oficială tranzacţia, dar după ultimele evenimente cu nemţii plini de bani, care de fapt erau nişte balcanici din speţa Giovani Becali, scăpătaţi prin Germania, zic să fim mai temperaţi, oricum vestea va veni sper, până la ora închiderii ediţiilor print.

Despre farţii Bultoc nu am prea multe să vă spun decât ce am găsit pe Forbes şi ce mi-au mai povestit nişte oameni care până nu demult activau în fotbal. Sunt născuţi în Moldova, stabiliţi de ani buni la Bucureşti, de fapt din vremea studenţiei, după modelul bine cunoscut, mergi în capitală să faci facultate şi nu te mai întorci acasă, din pricina oportunităţilor care ţi se oferă la tot pasul.

În jur de 50 de milioane de euro este averea lui Călin şi Gheorghiţă Bultoc, agonisită din afaceri derulate în construcţii, taximetrie şi piaţa auto. Cei doi deţin în coproprietate compania Meridian Auto şi un Show-room Dacia Renault. Sunt extrem de discreţi aşa că prea multe informaţii nu o să obţineţi nici voi, iar la singurul număr de mobil pe care l-am obţinut, nu răspunde nimeni deşi aparatul nu e închis :).

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.