Lake of tears – „Sweetwater”, piesa de marţi

E marţi, încă o zi de marţi în care vă propun o piesă pe care eu o ascult mereu cu aceaşi plăcere şi de fiecare dată mă zburlesc ca o mâţă. „Sweetwater” este pentru cunoscători o piesă cult, semnată de Lake Of Tears, probabil cea mai bună trupă de Gothic metal care a existat ever.

Cred că m-am mai lăudat de-a lungul vremii că am cântat, cânava demult. Ascultaţi cu mare atenţie sound-ul trupei şi textul piesei, ascultaţi orice de la Lake Of Tears ca să înţelegeţi ce vreau să spun. Când băieţii aştia au scos primul album – Greater Art, în 1994, eu mi-am pus chitara în cui, simbolic evident.

Sound-ul inventat de ei era tot ce cautasem eu, ani de zile, aşa aş fi vrut să sune muzica mea. Odată ieşiţi pe piaţă era clar că locul meu nu mai era în industria asta. „Sweetwater” este o piesă zguduitoare, în care ne regăsim oricare dintre noi. Ar fi păcat să încerc să explic eu ce spun băieţii aştia în textul lor, aşa că îl aveţi mai jos.

Sweetwater (album Headstone, 1995)

Take me where the sweet water flows
Take me where the winds of spring blow

As swaying as tide, bitter and sweet combined
I close my eyes …
Nothing to fear, there is no evil near
Only you and me
And water sweet, shallow but oh so deep
So very deep

Take me where the sweet water flows
Take me where the winds of spring blow

Different somehow, see so much clearer now
I open my eyes …
Wandering dim, deep down into the dream
Of obscurity
With water deep, bitter but oh so sweet
So very sweet

Take me where the sweet water flows
Take me where the winds of spring blow.

watch?v=gUB5niTX9Fs

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.