Îi urăsc oficial pe Hruşcă şi Fuego

Se apropie Crăciunul şi odată cu această evidenţă intru eu în cele mai cumplite depresii. Iar colinde, iar aglomeraţia din magazine, aceleaşi tânguieli ale lui Hruşcă şi Fuego, cei mai mari milogi ai României. Îi urăsc cu cea mai intensă pasiune, iar faptul că le bag bani în buzunare, fără voia mea, mă înebuneşte.

Nu râdeţi că sunteţi şi voi în aceaşi oală cu mine şi imediat veţi şi înţelege cum reuşim această magnifică performanţă de a-i îmbogăţii pe cei mai mari cerşetori în viaţă. Astăzi a apărut o informaţie care mi-a ridicat instantaneu sângele în cap.

Alexandru Vlad este vicepreşedintele Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România şi zice că aceste mari reţele comerciale sunt practic obligate să scumpească produsele pe care le comercializează pentru a compensa recenta triplare a sumelor pe care le plătesc pentru muzica ambientală din magazine către Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România.

Şeful de la UCMR, Adrian Iorgulescu spune că toţi banii încasaţi pentru muzica ambientală din magazine se duc către autori. Adică bagi Hruşcă şi Fuego în boxe, cotizezi la bunăstarea milogilor. Ei? Mai râdeţi?

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.