Man United e lider în Anglia, PSG şi-a luat-o acasă

Că sunt în formă sau nu, că joacă mizerabil, sau spectaculos, Manchester United sunt de vreo 20 de ani în topul fotbalului din Anglia. Mai mult, după meciurile din acest weekend Manchester a trecut pe prima poziţie în clasamentul din Premiere League. MU a învins la limită, scor 2-1, pe Arsenal, suficient ca să preia şefie în Albion, după 10 etape.

Sir Alex Ferguson şi ai lui au profitat de pasul greşit al lui Chelsea, care a obţinut doar un egal (1-1), în deplasarea de la Swansea. Şi ca să fie un sfârşit de săptămână cât se poate de prost pentru mine, Tottenham a pierdut acasă, scor 0-1 cu Wigan. Nu mai trebuie, cred, să revin cu ideea că Man United şi Arsenal sunt echipele pe care eu le detest cel mai mult din Anglia, iar Tottenham este … favorita mea.

Coborând puţin înspre partea continentală a Europei, în Franţa PSG a fost învinsă acasă de Saint-Etienne, scor 1-2. Bănel Nicoliţă nu a jucat, dar coechipierii lui au demonstrat că banii şeicilor nu pot să înlocuiască ambiţia şi uneori norocul. Un alt rezultat care mi-a atras atenţia a fost victoria clară a celor de la AC Milan, 5-1 cu Chievo Verona.

La oaspeţi clujeanul Paul Papp, a fost titular în axul central al apărării, dar la câte a încasat echipa lui mă tem că a cam fost bulevard în faţa porţii. Chievo are meritul de a exista, aşa că rezultatul nu e neapărat unul şoc.

sursa foto: telegraph.co.uk

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.