Ţenter se maturizează, Gaz Metan e lider la baschet

U-Mobitelco Cluj începe să scârţâie. A pierdut şi în seara asta, de data asta în faţa lui Gaz Metan Mediaş, echipa antrenorului care a adus ultimul titlu de campioană la Cluj, Marcel Ţenter. 92-80 în favoarea medieşenilor a arătat tabela de marcaj la finalul partidei, un meci terminat de gazde în stil de mari campioni, slam dunk de efect.

U-Mobitelco joacă ciudat, pe de o parte sunt schemele lui Niksa Bavcevic, pe de altă parte sunt realizările individuale ale jucătorilor, în special Wright. Şi cam atât. De partea cealată Gaz Metan a jucat cu elan, nu le-au tremurat picioarele când clujenii au egalat, sau erau pe val şi tactic dominau.

Toate astea mă fac să cred că Marcel Ţenter se maturizează, ca antrenor, cu fiecare sezon. Nu sunt ipocrit să ascund faptul că ani de zile l-am suspectat că pune în practică doar ce a învăţat de la Baldwin şi Perisic. Acum pare să fie altceva, pare să simtă jocul şi slăbiciunile adversarului, iar echipa lui e lider meritat în clasament.

Şi în sezonul trecut mi-aş fi dorit ca titlul să rămână în Transilvania, după cât de frumos au început campionatul cei de la Gaz Metan, apoi s-au stins. Poate anul ăsta va fi mai bun pentru ei şi pentru noi, m-am săturat de „supremaţia” CSU Ploieşti, iar U-Mobitelco Cluj mai are de aşteptat.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.