Câte echipe mai dau juniori ţării, la rugby?

Echipa naţională României a ratat calificarea în semifinalele Campionatului European de rugby U19 după ce a pierdut, în această seară, scor 11-20, în faţa reprezentativei Georgiei, în cel de al doilea meci al grupei A. Mă doare, sincer, pentru că am avut acolo, la Lisabona, trei reprezentanţi ai U Cluj.

Poate veţi spune că sunt subiectiv, dar când trimiţi în teren mai bine de jumătate de echipă a fostei campioane Ştiinţa Baia Mare, plus doi-trei jucători de la singurele cluburi – între care U Cluj, Pantelimon şi îmi cer scuze că nu-i amintesc pe toţi – care mai pun accent pe juniori şi pe viitorul acestei discipline sportive, de la care toţi am avea ceva de învăţat, în primul rând fair-play.

Am pierdut două meciuri, dar sper că am câştigat o generaţie. Asta este, nu mergem mai departe la Euro U19, dar eu şi mulţi dintre voi vom crede în continuare în potenţialul acestor băieţi care nu s-au făcut de râs, la un turneu final la care au participat doar cele mai bune ŞASE echipe naţionale din Europa.

Respectul meu pentru voi toţi băieţi, sunteţi stejari în devenire! Nu mi-am pierdut speranţa, nu o faceţi nici voi. Acum atât am putut, nu avem soluţii când Farul Constanţa îşi aduce 14 jucători străini, când Timişoara bagă bani doar ca să ia un titlu, când toţi vor australieni şi neozeelandezi pentru un sezon, e greu să te faci remarcat.

Dar VOI Vasile Parschiv, Vlad Rotaru şi Horia Hâmpea aţi fost acolo, voi sunteţi viitorul României, voi şi cei care mai cred că avem valori la grupele de copii şi juniori. Respectul meu şi celor de la U Cluj care nu lasă rugby-ul să moară, un sincer Bravo, vouă şi echipei naţionale de juniori.

sursa foro: frr.ro

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.