U Cluj über alles! Miriuță e noul antrenor

Știu că titlul nu este cel mai conformist și are conotații naziste, dar dacă e adevărat ce mi-a spus un prieten în urmă cu puține minute atunci e bine pentru U Cluj. Zice omul meu că U este club nemțesc și că fostul meu vecin din Baia Mare/ Baia Sprie, Vasile Miriuță, este noul antrenor al Universității. Mă arunc și eu cu capul înainte și mă bucur dacă e să fie așa. 

Cică în seara asta s-au semnat actele de preluare a clubului universitar de către reprezentanții companiei germane care a negociat preluarea Universității, iar Vasile Miriuță, nu știți voi mulți cine este băiatul ăsta, ar fi noul antrenor. Ca maramureșan mă bucur, e de al meu și dacă e ca noi toți e concret și corect.

Să dea Dumnezeu să fie așa! Poate suporterii nu vor fi încântați că AMP va fi șefă din nou, dar fie să fie nemții proprietarii clubului de fotbal U! Nu mai zic nimic, dar sper că mâine când mă gtrezesc să nu fie din cauza unui telefon din care cel de la capătul firului să-mi spună că a picat afacerea.

Dacă e adevărat atunci, prieteni, credeți-mă, începe o eră grea pentru fotbalul românesc și o dominație în alb și negru, să fie într-un ceas bun!!!!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.