Nu-ţi stăpâneşti nervii, plăteşti

Pe vremea când un canal de televiziune de sport transmitea meciurile din prima ligă de rugby a Angliei, nu ratam nicio partidă şi nu e un secret că în aria asta sportivă sunt fan Gloucester. La fel ca şi în fotbal, prima ligă engleză mi se pare cea mai tare în rugby, dar şi cea mai fair-play.

Din perspectiva asta recunosc că am fost surprins să citesc că Andy Hazell (foto), tocmai de la favorita mea Gloucester, a primit o suspendare uriaşă, 14 sătămâni. Şi mai surprinzător este motivul pentru care a fost suspendat – a lovit intenţionat, cu pumnul şi cu picioarele, un adversar.

S-a întâmplat într-o partidă din AMLIN Challenge Cup, dintre Gloucester şi Mont de Marsan. Andy nu şi-a stăpânit nervii, lucru extrem de rar întâlnit la un rugby-st, şi l-a pocnit pe Sebastien Ormaechea. Iniţial a primit 16 săptămâni de suspendare, dar pentru că şi-a recunoscut măgăria pedeapsa i-a fost diminuată.

Ştiţi ce mi se pare fascinant? Că oameni aştia cât muntele sunt de fapt nişte copii. Tocmai de aceea o astfel de ieşire e o surpriză, e drept neplăcută, pentru oricine înţelege şi iubeşte acest fenomen numit rugby.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.