Usain Bolt, ce dezamăgire!

Jamaicanul Usain Bolt este de departe cel mai mare atlet pe care l-a avut omenirea vreodată. Este poate doar părerea mea, dar sincer nu văd cine ar putea să nege acest lucru. Au mai fost de-a lungul timpului o serie întreagă de nume care pot candida la titlul de „Atletul planetei”, Paavo Nurmi, Sebastian Coe, Carl Lewis etc. Recordmanul mondial şi olimpic în exerciţiu, Usain bolt, are de partea sa toate atuurile unui sportiv cum probabil nu se va mai naşte în următorii 100 de ani.

Şi totuşi m-a dezamăgit, sau este pe cale să o facă. Faptul că vrea să devină fotbalist, după Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, din 2016, poate fi doar încă o schemă de marketing. Dar dacă se adevereşte? Problema mea nu e că dă atletismul pe fotbal, dar să meargă la Manchester United e deja mult peste capacitatea mea de înţelegere. Nu am ascuns niciodată că sunt total anti-Manchester.

De ce cred eu că se va întâmpla acest lucru? Pentru că l-am văzut pe Usain în mai multe meciuri de fotbal, e drept cu caracter caritabil, dar primul pas l-a făcut. Pe de altă parte, deşi am toată consideraţia pentru Usain Bolt, mi-e teamă că această schimbare vine şi din cauză că nu doar limitele umane se depăşesc, uneori, ci şi medicina avansează într-un ritm incredibil. Înţelegeţi ce vreau să zic? Oricum risc să sufăr cea mai mare dezamăgire.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.