Rock-eri vs Depeche-ari, ce vremuri …

Nu ştiu ce gen muzical ascultaţi voi în adolescenţă/ tinereţe, dar îmi amintesc de mine, pletos, geacă de blugi, cu chitara în mână, ehe ce vremuri. 20 de ani şi vorba cântecului „fără griji şi fără bani” 🙂 Ia ghiciţi, ce ascultam şi ce cântam? 🙂 Eu cu băieţii mei mergeam la rockotecă, depeche-arii la depecheotecă şi uite aşa fiecare avea o problemă cu celălalt.

Anii au trecut şi mărturisesc că între timp i-am studiat pe cei de la Depeche Mode şi chiar am ajuns să apreciez muzica lor. Pentru acele vremuri era ceva revoluţionar, chiar dacă primii paşi în muzica electronică au fost făcuţi de fapt de Kraftwerk în anii 70, adică cu vreo 10 ani înainte să apară Depeche Mode.

Aş minţi să spun că mă dau în vânt după muzica lor, dar au câteva bucăţi foarte interesante şi extrem de bine lucrate. De fapt de ce scriu despre ei acum? Pentru că băieţii aştia vor lansa anul viitor un nou album, al 13-lea LP de studio. Pe lângă precedentele 12, Depeche Mode au mai editat de-a lungul vremii alte şase albume L!VE şi opt compilaţii, impresionant nu?

Oarecum surprinzător membrii trupei britanice nu au făcut cunoscut numele viitorului produs muzical, dar au anunţat că acesta va fi promovat printr-un turneu mondial care va debuta pe 7 mai 2013 la Tel Aviv şi va continua cu aparaţii în Grecia Bulgaria, Turcia, Rusia, Italia, Germania şi Franţa, după care formaţia va traversa Atlanticul în America de Nord. În România nu vin, dar nu înţeleg de ce 😛

Bun, până se hotărăsc cei de la Depeche să ne anunţe cum se va numi noul album, vă propun să ascultaţi opiesă datată 2012 şi care se numeşte „Angel of love”. Fanii trupei vor remarca stilul personal al britanicilor, evident cu un sound mult modernizat, dar trebuiau să ţină şi ei pasul cu tehnologia, e de înţeles.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Rock-eri vs Depeche-ari, ce vremuri …

  1. irinamancas zice:

    15 mai 2013, Arena Natinala

Comentariile sunt închise.