E plină lumea de nebuni

Nu mi-am propus să ajung vreodată în Australia, cu atât mai puţin pe insula Tasmania, iar după ce am citit următoarea ştire, vezi aici, e clar că nu voi călca prea curând pe pământ australian.

Pe scurt este vorba despre o idee a unui individ cu aere de om de afaceri şi despre care eu aş spune că e doar un paranoic şi un psihopat. Dar cum lumea e plină de nebuni nu m-aş mira ca ideea lui de afaceri, un hotel amenajat într-o morgă dezafectată a unui azil psihiatric, să fie una de succes. 

Sigur că mi-aş dori să văd un meci al echipei naţionale de rugby a Australiei, dar decât să fiu invitat la un astfel de eveniment şi să fiu cazat într-un sertar de morgă, mai bine nu. Cu alte cuvinte mulţumesc, nu servesc.

Am găsit şi nişte fotografii din amintitul stabiliment, aşa că vă las plăcerea să vă acomodaţi cu ideea de a vă petrece o noapte pe masa de autopsie, sau, mai romantic, într-un sertar în care probabil şi-au dormit somnul de veci sute de nebuni, până să-i îngroape cineva. Tare de tot, nu?

 

 

 

 

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.