„O stea” – Deepcentral, propunerea muzicală de marţi

Când am auzit prima dată piesa asta m-am gândit la o mulţime de variante de artişti şi trupe care ar putea să o interpreteze. Sincer, nu am reuşit să atribui stilul cuiva anume, aşa că mi-am zis că sigur e o colaborare, ceva, un featuring.

Dacă mi-ar fi spus cineva că e Deepcentral aş fi zâmbit… pentru că băieţii aştia fac altceva în general, adică stilul abordat e altceva. Piesele lor sunt o cobinaţie deloc rea, între ambiental – club şi trance, un mix de stiluri care a prins foarte bine şi în România, dar mai ales pe radio.

Foarte drăguţă piesa asta, aşa că vă las să o savuraţi şi voi. Mă gândesc că şi voi descoperiţi din întâmplare câte un cântecel, pe care vreţi mai apoi să-l daţi mai departe. Trimiteţi-l şi către mine 🙂

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.