A fost meciul tău Seno, nu-i nimic batem pe Gyor

Te admir şi te respect pe Mihaela Ani Senocico, eşti categoric simbolul echipei feminine de handbal U Jolidon. Am văzut zeci, poate sute de meciuri ale studentelor şi da, de fiecare dată ai fost inima echipei. Îmi amintesc atîtea partide în care ai strâns din dinţi, atunci când coloana te durea, când adversarele dădeau cu tine de podea, meriţi tot respectul Clujului, iar pe cei care te-au poreclit Super-Seno îi admir.

Am pierdut meciul de la Ljubljana, la limită (27-28), dar vor mai fi ocazii să ne bucurăm alături de tine şi coechipierele tale, prima oportunitate e chiar sâmbătă, la meciul cu Gyor. Ştiu că nu va fi uşor, dar mai ştiu că atunci când jucaţi cu sufletul nu vă poate învinge nimeni. Meciul cu Oltchim din sezonul trecut e o dovadă în acest sens.

Personal nu-mi fac iluzii că am putea să trecem de grupa asta, dar simt că nu ne vom face de râs şi nu veţi fi ultimele în clasament. Seno, prea mult ai aşteptat aceste meciuri de Liga Campionilor ca să nu fie momentul tău de glorie, momentul vostru, al echipei, al suporterilor care sunt lângă voi, al Clujului. Bravo Seno, bravo echipei, aţi pierdut un meci, nu-i bai, să vină Gyor-ul.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.