Piesa de marţi – „Fără el”, sau Lora îi plagiază pe Albatros :)

V-am obişnuit în fiecare zi de marţi cu câte o piesă care mie mi s-a părut interesantă. Unii dintre voi aţi reacţionat şi m-am bucurat să văd că propunerile mele v-au plăcut. De data asta vă provoc simţurile auditive cu o piesă care pe mine m-a surprins negativ. Piesa se numeşte „Fără el” şi este interpretată de Lora.

Până aici nimic interesant ştiu, dar dacă vă amintiţi de singălul „No more tears”, al aceleaşi Lora, veţi fi la fel de uimiţi ca şi mine ce a ieşit de data asta şi repet, nu e o supriză plăcută. Încă de la primele acorduri ale refrenului am ştiu că mai auzisem tema muzicală respectivă. E drept că mi-a luat ceva vreme să caut să le pun în oglindă cum se spune, dar în clipurile de mai jos veţi vedea şi voi ce am descoperit 🙂

Nu ştiu cine îşi asumă compoziţia piesei „Fără el” dar maneliştii ăia vechi, din anii 90, Albatros se numeau, ar trebui să ceară drepturi de autor. Nu mai insist, am spus destul vă las pe voi să vedeţi şi mai ales să vă oripilaţi ascultând, ce a ieşit pe piaţă sub sigla Media Pro Music. Păcat că o casă de discuri, altfel bună, s-a compromis într-atât.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Piesa de marţi – „Fără el”, sau Lora îi plagiază pe Albatros :)

  1. Pingback: Albatros, mai mult decât o pasăre pentru cei care scot hituri | Thinking outside the blogs

Comentariile sunt închise.