Alţi bani risipiţi la fileu

A început un nou sezon în Divizia A1 de volei masculin şi odată cu startul campionatului au reapărut şi nemulţumirile mele. Trabuie neapărat să explic despre ce este vorba şi trebuie înţeles că este doar un punct de vedere, al meu.

Voleibaliştii de la Universitatea Cluj au începu ca de obicei sezonul, adică prost. Au fost eliminaţi din Cupa României şi au pierdut şi primul meci din Divizia A1, e drept în deplasare, cu Unirea Dej. Însă, maniera în care au fost bătuţi cei de la U mă face să zic din nou că echipa asta este ţinută în viaţă doar de directorul executiv al CS Universitatea, Ovidiu Vasu.

An după an echipa masculină de volei are un buget bun şi rezultate dezamăgitoare. An de an se fac transferuri se pleacă la drum cu ambiţii europene şi tot an după an voleibaliştii lui Vasu îşi dezamăgesc puţinii fani ai acestui sport, care mai merg la meciurile lor.

La Dej, echipa Universităţii a existat pe teren doar în setul doi, pierdut oricum la 23. În rest uniriştii au făcut cam ce au vrut pe teren şi evident au câştigat de o manieră categorică. Mă enervează cumplit această stare de fapt, pentru că în cadrul clubului există secţii care nu beneficiază de acelaşi buget ca al voleibaliştilor şi totuşi fac performanţă.

Poate salvarea de la retrogradare a echipei de rugby nu reprezintă o performanţă pentru administratorii clubului, dar să te baţi cu Ştiinţa Baia Mare, cu RCM Timişoara, Farul, Steaua sau Dinamo, cluburi cu bugete infinit mai mari, e o performanţă. Rugby-ştii de la U Cluj nu intră în teren dinainte învinşi şi îşi apără şansele, oricât de mici ar fi, cu o dârzenie care mă face să mă ridic în picioare în faţa lor, în semn de respect.

Facem un pariu pe ce loc va termina echipa de volei a Universităţii? Nu fiţi prea optimişti, dacă există meciuri de baraj pentru salvarea de la retrogradare acolo vor ajunge. Despre cupele europene numai de bine, la Dej trebuie să mergem dacă vrem să vedem aşa ceva.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.