Piţi şi apucăturile, doar n-a fi să nu fie cumva

Victor Piţurcă este un antrenor de modă veche, a şi uitat câţi ani au trecut de când i-au pus ăia de la federaţia de fotbal prima ştampilă pe carnet. Habar nu am unde şi-a definitivat Piţi studiile de tehnician, să zicem de fotbal, dar ştiu că e fixist şi pace, nu-i poţi scoate o idee din cap nici să-i smulgi unghiile cu patentul.

E foarte adevărat, pe de altă parte, că Piţurcă e cam singurul selecţioner din ultimii 10-15 ani care a şi reuşit nişte calificări la turneele finale europene sau de Cupă Mondială. Am spus mereu că este unul dintre antrenorii pe care eu personal îi apreciez, dar mă şi enervează de mor.

Naţionala României de azi joacă aşa cum o făceau Balaci, Coraş, Iorgulescu, Ungureanu şi alţii din generaţia lor, adică bătrâneşte, lent, fără o viziune clară, practic se bazează pe o sclipire, sau mai pe româneşte – „n-a fi să nu fie cumva”.

Stau şi mă uit la fotbaliştii pe care i-a convocat pentru meciurile cu Turcia şi Olanda, din preliminariile pentru Cupa Mondială din Brazilia şi mă crucesc. Între ei îi remarc pe Ciprian Marica, Daniel Niculae şi pe Costel Pantilimon. Cred că Piţi e ocupat cu Vica zi şi noapte de nu a avut timp să dea drumul la TV-u să audă şi el că Marica e accidentat. OK n-a ajuns şi la el vestea, nu-i bai, da cu Daniel Niculae şi Pantilimon ce are?

Mai apare şi Gabi Tamaş, dar în cazul lui mi se pare normal, cineva trebuie să care sticlele de vin ale lui Mircea Sandu, eventual să şi golească 3-4 butelii împreună cu prietenul Mutu, că şi Adi e selecţionat. Nu lipsesc nici Răzvan Cociş şi George Florescu, dar despre ei numai de bine, sunt băieţi buni, oameni de echipă, să fie şi ei acolo la număr.

Până la reunirea lotului mai avem destul timp să se răzgândească nea Piţi, dar mi-e teamă că nu o va face şi până la urmă e dreptul lui, a făcut maximum de puncte cu Andora şi cu Estonia :))

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.