Piesa de marţi – Low Deep T „Casablanca”

Încă nu m-am lămurit dacă ăste este titlul piesei dar cu siguranţă sub titulatura asta va face istorie pe la petreceri. E chiar OK, mie îmi place, îmi aminteşte de vremea când eram DJ. „Casablanca”, sau cum s-o fi numind, e uşor de mixat, iar dacă măreşti puţin viteza de interpretare ai putea avea o surpriză interesantă.

Ajunge pentru azi, aş fi spus mai multe dar am o problemă cu gâtul şi mi-e greu să mă concentrez. Până săptămâna viitoare când vin cu altă propunere, aştept semne de la voi şi idei de piese care vă plac, sau pe care aţi vrea să le ascultaţi pe blogul meu 🙂

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.