CONCURS: Bianca F. a câştigat primul breloc personalizat

Prima săptămână de concurs se încheie astăzi şi mă bucur să anunţ şi câştigătorul brelocului ardelenesc personalizat ca atare. Câştigătorul este de fapt o câştigătoare, se numenşte Bianca F., nu-i dau numele complet la cererea ei.

Povestioara ardelenească aţi avut ocazia să o lecturaţi pe acest blog, într-una din zilele săptămânii trecute. Mie mi-a plăcut, sper că şi voua, aşa că nu văd niciun impediment în a-i oferi premiul Biancăi.

Astăzi începe etapa a doua a acestui concurs de povestioare. Aşadar, dacă aveţi ceva de zis, o întâmplare în urma căreia v-aţi simţit mândri că sunteţi ardeleni, trebuie doar să mi-o trimiteţi şi eu o voi publica. De azi într-o săptămână unul dintre voi, cei care citiţi acest blog şi trimiteţi o povestioară, veţi câştiga cel de al doilea breloc personalizat, adică cel din fotografiile ataşate.

De ce vă place în Ardeal, cu ce suntem noi mai breji sau mai diferiţi de ceilalţi conaţionali? Cam asta ar fi tema poveştilor pe care le aştept de la voi. Baftă!

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.